If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Това си е точно клапанче със една съчма и една пружинка вътре,и не го бараи.Няма как да шуми двигатела повече от него.Не се занимаваи повече със него.Ако тръгнеш да го ръчкаш нещо и да изгубиш някое от трите неща вътре тогава вече ще почнеш да се чудиш защо са ти високи оборотите.
ако може го снимаш , ще е доста по добре. Че и на мен ми стана интересно как изглежда този "отвор".
Може ти да го виждаш отвор , но вътре да е затапено? Оборотите на свободен ход са ти под/до 1000 оборота, нали? (при загрял мотор)
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp poweredby ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Е те това дето го има на горната снимка трябва да го има и при теб освен ако не е останало по навътре като си бъркал със отверката.Друг път недеи да бъркаш там.И все пак няма да е лошо да пуснеш снимка както ти каза колегата по горе да видим какво е при теб а и да знаят другите къде да не се занимават по колата защото на това клапанче няма какво да му се развали.
Намерих шайбата, изкривена и заседнала в отдушника(който влиза в капака на клапаните). Неможах да направя снимка, утре като извадя дроселнототяло ще го снимам.
това е нещо като клапан, има пружинка и метален диск (може да влиза въздух но не-излиза)-(1стотинка пасва идеално), за да не излиза диска към маркуча, има шайба -набита в тялото в което влиза маркуча.
---------- Post added at 11:19 ---------- Previous post was at 11:04 ----------
Намерих всички части сега ще търся начин да ги събера.
Comment